Thuiswerken
Richt het thuiskantoor van uw medewerkers inGeef uw werknemers de perfecte werkplek
Viking is uw ideale partner voor het leveren van (hybride) werkplekken voor uw werknemers en biedt:
- Een uitgebreid assortiment kantoorartikelen
- Standaard concurrerende prijzen én aantrekkelijke kortingen op een selectie thuiswerkbenodigdheden
- Adviseurs die helpen om de best passende oplossingen te kiezen
- Oplossingen op maat, met uw specifieke organisatie in het achterhoofd
- We zijn goed uitgerust voor het ondersteunen van grote en kleine bedrijven
Hoe het werkt en wat u kunt verwachten
Na uw wensen te hebben gesproken, verzamelen onze specialisten de informatie en materialen die nodig zijn om met uw bestellingen aan de slag te gaan.
Viking biedt u en uw medewerkers een uitgebreid assortiment kantoorbenodigdheden via een gepersonaliseerde webshop, waardoor het inrichten van de thuiskantoren een makkie wordt.
Via uw gepersonaliseerde webshop kunnen uw werknemers snel en eenvoudig profiteren van onze kortingen.
Interesse gewekt? Vraag een adviesgesprek aan
Wij geven graag antwoord op eventuele vragen en kunnen u informeren over alle mogelijkheden. U kunt contact opnemen met onze specialisten, telefonisch via 077 323 8444 of per e-mail: team-one@vikingdirect.nl.
Welk budget past bij u
Als u wilt weten wat u krijgt voor uw budget, laat onze Viking experts u adviseren welk budget het beste past bij uw medewerkers
Tot € 100 - Basisassortiment
Deze range is zeer geschikt voor kleinere teams of tijdelijke situaties en biedt een assortiment basisbenodigdheden voor op kantoor, zoals randapparatuur voor computers en meubilair, zoals stoelen en monitorstandaards.
Tot € 250 - Geavanceerd assortiment
Budgetten in deze orde van grootte zijn ideaal voor het inrichten van een algemenere, permanente werkomgeving, inclusief monitors, accessoires en ergonomisch meubilair.
Tot € 500 - Uitgebreid assortiment
Budgetten in deze categorie lenen zich perfect voor het samenstellen van een volledig uitgeruste, complete thuiswerkplek. Met een groter budget kunt u ergonomie hoger op de agenda zetten en beter werken met gespecialiseerd kantoormeubilair en -accessoires.
Thuiswerk-assortiment
Zoals u van Viking gewend bent, bieden wij een ruim assortiment kantoormeubelen, monitoren, randapparatuur en nog veel meer.
Een effectief bureau in uw thuiskantoor moet meer zijn dan alleen een oppervlak om uw laptop op te zetten. Een bureau dat op de juiste hoogte in kan worden gesteld, is essentieel voor elke hoogwaardige werkplek die moet kunnen worden aangepast aan uw behoeften.
Mist uw bureaustoel de stabiliteit en het comfort die u eigenlijk nodig heeft? U zit het grootste deel van de dag aan uw bureau, dus de investering in een comfortabele stoel is zeker de moeite waard.
Externe monitors met een groot beeldscherm zorgen voor een hogere productiviteit en extra efficiëntie.
Als u lange dagen achter uw bureau doorbrengt, is een ergonomische muis een echte musthave. Ze dragen bij aan een gezonde en optimale houding, cruciaal voor uw welzijn!
Met een functioneel ontwerp kunnen ergonomische toetsenborden u helpen een veilige en gezonde werkhouding aan te nemen gedurende lange werkdagen achter uw computer.
Ook de juiste verlichting is een essentieel onderdeel van een goede werkplek. U kunt uw bureau- en kamerverlichting afstemmen op uw stemming of activiteiten.
Zit u goed in uw bureaustoel? De juiste ondersteuning voor uw voeten en rug kan een enorm verschil maken voor uw lichaam en gezondheid.
Alle denkbare accessoires die van pas komen in uw thuiskantoor. Van voetensteunen tot beschermmatten.
Veelgestelde vragen
- Zijn er kosten verbonden aan het thuiswerkportal?
Nee, aan het portal zijn geen verborgen of extra kosten verbonden.
- Is er een minimumaantal medewerkers voor het aanvragen van een gepersonaliseerd portal?
Nee, er is geen minimale of maximale personeelsgrootte vereist.
- Mag ik echt álle producten uit de Webshop bestellen als ik gebruik maak van het thuiswerkportal?
Ja, u kunt elk product bestellen via onze webshop.