Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 077 3238000

Bel support


Maandag - Vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Rechtstreeks verzonden van leverancier

 

Als Viking willen we de voorkeursleverancier zijn voor al uw werkplekoplossingen. Dit willen wij bereiken door een breed, allesomvattend assortiment aan te bieden, deels via rechtstreekse verzending door onze leveranciers.

Producten die rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden, zullen het volgende bericht weergegeven:

Status bestelling

  • Indien onze leveranciers over gegevens beschikken om de verzending van een bestelling te volgen, zal deze informatie voor u beschikbaar zijn voor elk artikel door te klikken op "details weergeven" in uw bestelhistorie. Afhankelijk van de vervoerder kunt u klikken op "Bestelling volgen" om de geschiedenis van het pakket te volgen op de website van de transportdienst, of om een statusoverzicht te zien. Voor sommige producten is er mogelijk geen trackinginformatie beschikbaar. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voor updates over de levering en een trackingoverzicht.

  • Indien een leverancier beschikt over de verzendinformatie van de transportdienst, ontvangt u updates wanneer de status van een bestelling wijzigt.

    1. Verzendbevestiging.
      Een verzendbevestiging zal worden verstuurd zodra een bestelling is verzonden.

    2. Vertraagde levering
      Het kan voorkomen dat een leverancier wacht op voorraad en dat de verzending vertraging oploopt. Daarnaast kan de levertijd ook variëren per artikel en locatie. Wanneer u meerdere artikelen heeft besteld, kan het zijn dat de verkoper wacht tot alle artikelen op voorraad zijn voordat de bestelling in zijn geheel verzonden wordt.
       
    3. Annuleringsbericht
      Een leverancier kan een bestelling om verschillende redenen annuleren. Wanneer dit gebeurt, ontvangt u hier per email een bericht over. Dit bericht zal, indien bekend, de reden voor het annuleren van uw bestelling bevatten, alsmede eventuele volgende stappen. Ons klantenserviceteam staat klaar om al uw vragen over geannuleerde bestellingen te beantwoorden.

      Levertijden
      De levertijd wordt gecommuniceerd op de productpagina en zal zichtbaar zijn in het ordergeschiedenisscherm zodra een bestelling is geplaatst. De leveringstermijn kan variëren naargelang het artikel en de plaats van verzending en levering.

      Verpakking
      De verpakking, pakbon en leveringsbonnen kunnen er anders uitzien dan bij bestellingen die door Viking worden afgehandeld, omdat de bestellingen rechtstreeks door de leverancier worden verpakt en verzonden.

      Annulering van bestelling
      Het annuleren van uw bestelling is in de meeste gevallen mogelijk wanneer u nog geen verzendbevestiging per email heeft ontvangen. Sommige producten kunnen niet worden geannuleerd. Wanneer dit het geval is, kunt u dit lezen op de productpagina.

      Retourzendingen
      Artikelen die rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden, kunnen aan andere regels voor retourzendingen onderhevig zijn. Dit zal afhangen van het retour- en incassobeleid van de betreffende leverancier. Wanneer u deze artikelen retourneert, kunnen ook de afhaaltijden afwijken van die welke door Viking worden aangeboden. Wanneer het ontvangen artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, bieden wij een standaard retourbeleid van 30 dagen.


      U kunt uw artikel retourneren indien:

      • Het artikel in aanmerking komt voor retourneren en niet aan uw verwachtingen voldoet.
      • Geretourneerde artikelen moeten in goede staat verkeren, ongebruikt en ongemonteerd en in de originele verpakking zitten. Geretourneerde artikelen moeten worden ontvangen in een staat waarin ze kunnen worden doorverkocht. Wanneer dit niet het geval is, is een teruggave en restitutie niet mogelijk.
      • Indien het artikel beschadigd werd geleverd, is terugzending en terugbetaling mogelijk.

      Ga naar de pagina met productgegevens om te controleren of een product in aanmerking komt voor retourzending. Sommige producten komen niet in aanmerking voor retournering. Voor details klik hier. Om de retourmogelijkheden voor deze artikelen te bespreken, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Klantenservice & Feedback

Klantenservice

Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 077 323 80 00

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.