Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
ttb-icon_filing-archiving_v2.png

Bespaar tot 65%

Bereid u voor met onze archiveringsaanbiedingen!

ttb_filing-archiving-hybris_period1_H.png
Zie deals Koop nu ›

Hoe wilt u bij ons winkelen?

Particulier gebruiker

Voor particulieren worden alle prijzen incl. BTW getoond

Toon incl. BTW
Zakelijk gebruiker

Wanneer u een zakelijke gebruiker bent, kunt u waarschijnlijk BTW terugvorderen.

Toon excl. BTW

Wat kan ik doen als ik een defect/beschadigd artikel heb ontvangen?


Wanneer u een defect of beschadigd artikel heeft ontvangen, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Wanneer u meubilair ontvangen heeft dat beschadigd is, vragen wij u ons een e-mail te sturen met daarin de volgende gegevens:

  • een foto;
  • korte omschrijving van de schade.

U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van ons. Let op: Uw e-mail mag een maximale grootte hebben van 25 MB.

Terug naar Klantenservice

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.