Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Place an order today to unlock your cashback from our partner! (per their T&Cs)

Wat kan ik doen als ik een defect/beschadigd artikel heb ontvangen?

Het artikel dat ik heb ontvangen, is defect.

Als het artikel dat u heeft ontvangen bij aankomst defect is, raden we u aan de gebruikershandleiding (nogmaals) te raadplegen. Hopelijk kunt u hierdoor het probleem oplossen en het artikel meteen gaan gebruiken, zodat u niet hoeft te wachten op en vervangend artikel.
De gebruikershandleiding bevindt zich in de doos van het artikel.

Wanneer u het artikel liever wilt vervangen, kunt u online een retour aanvragen en vervolgens een het artikel opnieuw bestellen via de website of contact opnemen met onze klantenservice.

Het artikel dat ik heb ontvangen, is beschadigd.

Als het artikel dat u heeft ontvangen bij aankomst beschadigd is, raden we u aan om online een retourzending aan te vragen en online opnieuw te bestellen. Als alternatief kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op

077 3238000

Werkdagen 08.00 - 18.00 u.

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.

×