Klantenservice
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 18:00 uur.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt aangeboden?
Wanneer uw zending niet afgeleverd kan worden, laat onze vervoerder een 'niet thuis bericht' achter. Op de eerstvolgende werkdag wordt een tweede afleverpoging gedaan.
Omdat er getekend moet worden voor het pakket mag de chauffeur het pakket niet achterlaten. Wel mag de chauffeur het pakket achter laten bij de buren.
U krijgt dan van DHL een bericht in de brievenbus met de benodigde informatie. U kunt ook zelf een nieuwe afleverafspraak maken of instructies achterlaten voor de chauffeur via de DHL app.
Wanneer u niet veel thuis bent, kunt u tijdens het bestellen kiezen voor een levering op een ander adres binnen Nederland. Dit kan een privé- of zakelijk adres zijn.
Let op: Bij artikelen waarbij wordt aangegeven ‘verzonden door leverancier’, wordt de verzending rechtstreeks uitgevoerd door de leverancier. Deze kunnen samenwerken met andere logistieke partners wat kan leiden tot verschillende processen bij afwezigheid.