Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 077 3238000

Bel support


Maandag - Vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt aangeboden?

Wanneer uw zending niet afgeleverd kan worden, laat onze vervoerder een 'niet thuis bericht' achter. Op de eerstvolgende werkdag wordt een tweede afleverpoging gedaan. 
 
Omdat er getekend moet worden voor het pakket mag de chauffeur het pakket niet achterlaten. Wel mag de chauffeur het pakket achter laten bij de buren. 
U krijgt dan van DHL een bericht in de brievenbus met de benodigde informatie.

Wanneer u niet veel thuis bent, kunt u tijdens het bestellen kiezen voor een levering op een ander adres binnen Nederland. Dit kan een privé- of zakelijk adres zijn.

Let op: Bij artikelen waarbij wordt aangegeven ‘verzonden door leverancier’, wordt de verzending rechtstreeks uitgevoerd door de leverancier. Deze kunnen samenwerken met andere logistieke partners wat kan leiden tot verschillende processen bij afwezigheid.

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op

077 3238000

Werkdagen 08.00 - 18.00 u.

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.

×