Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
ttb-icon_filing-archiving_v2.png

Bespaar tot 65%

Bereid u voor met onze archiveringsaanbiedingen!

ttb_filing-archiving-hybris_period1_H.png
Zie deals Koop nu ›

Hoe wilt u bij ons winkelen?

Particulier gebruiker

Voor particulieren worden alle prijzen incl. BTW getoond

Toon incl. BTW
Zakelijk gebruiker

Wanneer u een zakelijke gebruiker bent, kunt u waarschijnlijk BTW terugvorderen.

Toon excl. BTW

Waarom ontvang ik de e-mail “De inhoud van uw winkelwagen is bewaard”, terwijl dit niet zo is?

Er zijn een aantal redenen waardoor u deze e-mail kunt ontvangen.

1. U heeft gewinkeld op twee verschillende computers. U heeft op computer 1 al wat artikelen in uw winkelwagen gedaan, maar heeft uiteindelijk gewinkeld op een andere computer en daar de bestelling afgesloten.

2. U heeft gewinkeld op twee verschillende browsers (bijvoorbeeld: Internet Explorer, Firefox). U heeft eerst via browser 1 een aantal artikelen in uw winkelwagen gedaan. U heeft dit scherm weggeklikt en later heeft u de bestelling gedaan via browser 2.

In bovenstaande voorbeelden is het niet te zien dat het om dezelfde bestelling gaat.

3. U heeft eerst een product achtergelaten in uw winkelwagen en pas een dag later de bestelling afgerond.

4. U heeft verschillende accounts.

5. Doordat u de pagina na uw bestelling snel heeft afgesloten, hebben de cookies niet de mogelijkheid gehad dit waar te nemen.

Terug naar Klantenservice

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.