Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
ttb-icon_filing-archiving_v2.png

Bespaar tot 65%

Bereid u voor met onze archiveringsaanbiedingen!

ttb_filing-archiving-hybris_period1_H.png
Zie deals Koop nu ›

Hoe wilt u bij ons winkelen?

Particulier gebruiker

Voor particulieren worden alle prijzen incl. BTW getoond

Toon incl. BTW
Zakelijk gebruiker

Wanneer u een zakelijke gebruiker bent, kunt u waarschijnlijk BTW terugvorderen.

Toon excl. BTW

Ik mis een deel van mijn bestelling of mijn gehele bestelling. Wat kan ik doen?

Klik op bestelhistorie en selecteer de juiste bestelling met "details weergeven". Daar kunt u zien of een item mogelijk niet beschikbaar is. Producten gemarkeerd met het truck icoon worden door de fabrikant verzonden. Deze leveringen kunnen langer duren.

Wanneer de GLS de track & trace code vrij geeft, zal deze informatie voor u per item beschikbaar zijn door op "Details bekijken" te klikken. U kunt ook op "Bestelling volgen" klikken om het pakket op de website van de vervoersdienst te volgen, of via "Details weergeven" om een statusoverzicht te zien.

Neem contact op met onze klantenservice als volgens de bestelhistorie het product is verzonden, maar u heeft het niet ontvangen.

Terug naar Klantenservice

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.