Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
ttb-icon_filing-archiving_v2.png

Bespaar tot 65%

Bereid u voor met onze archiveringsaanbiedingen!

ttb_filing-archiving-hybris_period1_H.png
Zie deals Koop nu ›

Hoe wilt u bij ons winkelen?

Particulier gebruiker

Voor particulieren worden alle prijzen incl. BTW getoond

Toon incl. BTW
Zakelijk gebruiker

Wanneer u een zakelijke gebruiker bent, kunt u waarschijnlijk BTW terugvorderen.

Toon excl. BTW

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar deze nog niet ontvangen. Hoe komt dit en wat kan ik doen?

Wanneer u het wachtwoord niet heeft ontvangen, controleer dan of de e-mail terecht is gekomen in de map spam of ongewenste e-mails.
Ook kan het zijn dat het bericht automatisch wordt geblokkeerd door een spamfilter. Om dit te voorkomen kunt u ons e-mailadres toevoegen aan uw adresboek: contact@vikingdirect.nl.
Vraag vervolgens opnieuw een wachtwoord aan.

Terug naar Klantenservice

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.