Hoe kan ik mijn bestelhistorie zien?
Om uw bestelgeschiedenis te bekijken, moet u ingelogd zijn. Klik op 'Mijn account' en vervolgens op Bestellingen.
In de bestelgeschiedenis vindt u een overzicht van al uw online en offline bestellingen. Als u op "Bestelling bekijken" klikt, vindt u alle informatie voor de door u geselecteerde bestelling.
U ziet de artikelen in deze bestelling, het bestelnummer, de besteldatum, het afleveradres, de betaalmethode en het totaalbedrag van de bestelling.
Hiernaast kunt u artikelen opnieuw bestellen of toevoegen aan een lijst.
Vanuit de bestelgeschiedenis kunt u uw bestelling ook volgen via Track & Trace en de status van uw bestelling bekijken.
Er zijn vijf statussen in de bestelhistorie:
- Bestelling bevestigd: we hebben uw bestelling ontvangen en zullen deze verwerken.
- Levering door externe leverancier: Dit artikel wordt rechtstreeks door onze leverancier verzonden. Daarom hebben we geen track & trace-gegevens.
- Bestelling onderweg: de bestelling heeft het magazijn verlaten en is onderweg naar u.
- Gedeeltelijk geleverd: een deel van de bestelling is geleverd.
- Geleverd: uw bestelling is geleverd.