Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie

One business
One brand.

Welkom bij Viking

Beste klant,

Wij zijn blij u hier te verwelkomen. Als partner voor uw dagelijkse kantoorbenodigdheden kijken uit naar onze samenwerking. Naast dat we u telefonisch hebben gecontacteerd, en de e-mail die u heeft ontvangen over uw overgang naar Viking, geven we u hier nog meer nuttige informatie over uw Viking-account.

Omdat uw Office Depot-account nog maar beperkte tijd actief blijft, raden we u aan uzelf alvast bekend te maken met uw Viking-account en deze aan te passen aan uw persoonlijke wensen.

Pluk vandaag nog de vruchten van de vele voordelen bij Viking!

Met uw Viking klantnummer

kunt u op elk gewenst moment bij ons bestellen. U vindt uw klantnummer in de e-mail die u van ons heeft ontvangen.
Wij willen u vragen goed op te letten, welke optie u aanklikt onderaan deze pagina.
Heeft u nog geen Viking klantnummer ontvangen? Geen probleem, neem dan gewoon contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 077 - 323 8444.

Als u nog niet eerder een Viking-account heeft aangemaakt

oe dat dan nu. Registreer eenvoudig met behulp van het nieuwe Viking-klantnummer dat naar u is verzonden.
Het is belangrijk dat u het toegezonden klantnummer gebruikt om u online te registreren, zodat we u direct makkelijk herkennen.
Klik daarvoor op het blauwe veld en typ het klantnummer in het daarvoor bestemde veld om uw online registratie af te ronden.

Begin nu met winkelen in de Viking webshop!

Lees zorgvuldig wat voor u van toepassing is, en kies de optie die voor u van toepassing is.

Profiteer van de voordelen van Viking!

  • Breed assortiment - vanaf nu 24 uur per dag toegang tot 30.000 producten
  • Betere en makkelijkere zoekfunctie in de Viking webshop - zodat u in een oogwenk vindt wat u nodig heeft
  • Regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen, lage prijzen en speciale acties
  • Online bestelhistorie - hier vindt u al uw vorige bestellingen in één overzicht
  • Gepersonaliseerde inkooplijst met uw favoriete producten

Heeft u nog vragen?

Onze ervaren klantenservice zit klaar om al uw vragen te beantwoorden over bestellingen of uw Viking-account.
Icon Live chat
Werkdagen
09:00 - 17:00 u.
Icon Send message
Neem contact met ons op
Icon Call us
Werkdagen
08.00 - 18.00 u.

Veelgestelde vragen

Heeft u nog meer vragen? We hebben hier alvast een lijst met specifieke vragen en antwoorden voor u klaargezet.

Vragen over Viking als nieuwe zakenpartner

  • Welke voordelen heb ik als Viking-klant en wat verschilt van Office Depot?
    Viking heeft een zeer gebruiksvriendelijke webshop waar u meer dan 30.000 producten kunt vinden. Er is een zeer goede zoekfunctie en een inkt & toner zoekmachine die u snel een overzicht geeft van de cartridges of toners die u zoekt. Daarnaast biedt Viking u online verschillende diensten aan zoals online uw retourzending regelen en het eenvoudig opnieuw bestellen van producten. U heeft toegang tot uw volledige bestelgeschiedenis, uw facturen en kunt persoonlijke lijsten met uw favoriete producten aanmaken in uw account. Wij bieden u regelmatig speciale acties en aanbiedingen aan, zoals "Price King" items of gratis producten.
  • Hoe kan ik een nieuwsbrief ontvangen?
    Wanneer u zich voor de nieuwsbrief wilt aan te melden, klikt u op Schrijf je in voor onze e-mail updates. Vul hier uw e-mailadres in en optioneel uw klantnummer en klik op "Aanmelden".
  • Waar kan ik de algemene voorwaarden van Viking zien?
    U kunt de algemene voorwaarden van Viking vinden op onze website of in onze catalogus.
  • Waarom moet ik Viking mijn e-mailadres geven?
    We gebruiken uw e-mailadres om u regelmatig via onze Viking nieuwsbrief te kunnen informeren over speciale acties en dagelijkse aanbiedingen. Daarnaast gebruiken we uw e-mailadres om u een bestelbevestiging te sturen. Ook heeft u de mogelijkheid om uw factuur per e-mail te ontvangen. Wij leggen bij Viking grote nadruk op gegevensbeveiliging en u kunt er zeker van zijn dat uw persoonlijke informatie met de grootste zorg wordt behandeld. We sturen u geen aanbiedingen of promoties als u dat niet wilt.
  • Hoe kan ik mijn gratis product bestellen?
    Wanneer u een productnummer heeft voor een gratis product, kunt u het volledige productnummer in de zoekbalk ingeven, bijvoorbeeld AB1-23456789. Wanneer u het product voor u heeft, klikt u nu op "Verder winkelen". Wanneer u geen productnummer heeft, kunt ook een geschenk uitzoeken in onze Cadeau shop. Als u aan de voorwaarden voldoet, wordt het product automatisch toegevoegd aan uw winkelwagen. Let op: de voorwaarden voor het verkrijgen van het cadeau vindt u op de productpagina onder beschrijving en in de catalogus. Wanneer het voorwerp van uw keuze niet op voorraad is, wordt een vervangend product verzonden. Voor een gratis product geldt maximaal 1 per klant per bestelling. Deze actie geldt alleen voor zakelijke klanten.
  • Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
    Om zo snel mogelijk een antwoord op uw vraag te krijgen, raden wij u aan de veel gestelde vragen te raadplegen bij onze online klantenservice. Mocht u hierna toch nog vragen hebben kunt u met ons contact opnemen via: Onze openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur.
  • Hoe registreer ik me voor Viking?
    In de envelop die u van ons heeft ontvangen, vindt u een visitekaartje waarop uw persoonlijke Viking-klantnummer staat vermeld. Met dit klantnummer kunt u online een account aanmaken. Wanneer u zich aanmeldt voor een online account, kunt u in stap 2/2 klikken op het blauwe veld: 'Heeft u eerder een bestelling geplaatst via de telefoon of fax? Dan kunnen wij uw gegevens ophalen'. Voer uw bestaande klantnummer en telefoonnummer of postcode van het factuuradres in en klik op 'Gegevens ophalen'.
  • Ik wil mijn factuur betalen. Is het bankrekeningnummer van Viking anders dan het bankrekeningnummer van Office Depot?
    Ja, het bankrekeningnummer van Viking is anders. Bestellingen die bij Viking zijn geplaatst, moeten worden betaald op het volgende Viking-bankrekeningnummer: ABN AMRO IBAN: NL49ABNA0240125312 BIC: ABNANL2A

Vragen over uw Viking account

Vragen over bijzondere voorwaarden en eerdere overeenkomsten

  • Als klant van Office Depot had ik speciale voorwaarden. Zijn deze nog steeds van toepassing op mijn Viking-account?
    Deze Office Depot voorwaarden zijn alleen van toepassing indien het een contractueel overeengekomen bijzondere voorwaarde betreft, anders zijn de Viking Algemene Voorwaarden van toepassing.
  • Voorheen had ik een toegewezen accountmanager bij Office Depot. Kan ik nog contact met hem / haar opnemen?
    Het is niet meer mogelijk uw accountmanager van Office Depot te contacteren. U kunt nu contact opnemen met de Viking klantenservice en vanaf een bepaald verkoopvolume wordt u geholpen door het Viking ONE-team. Binnen het Viking ONE-team zijn er accountmanagers die beschikbaar zijn voor geselecteerde klanten als het belangrijkste contactpunt. Meer informatie over het Viking ONE-programma en de voorwaarden vind je hier. We willen u graag helpen met al uw klantverzoeken en daarom willen we u vragen om ons een passend verzoek te sturen. Vereisten die verder gaan dan de algemene aanbiedingen en diensten van Viking (zoals vragen over aanbestedingen, accountbeheer, etc.) zullen klant specifiek worden opgepakt door specialisten. Onze gespecialiseerde teams zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen op basis van uw vragen.
  • Kan ik speciale prijzen krijgen voor Viking-producten?
    In de regel geeft de Viking webshop u altijd de beste actuele prijs voor onze producten. Met Price King markeren we ook elke dag topproducten uit alle categorieën met goede prijzen. Bij bepaalde verkoopvolumes en afnamehoeveelheden kunnen bij Viking ook individuele prijzen voor bepaalde producten worden afgesproken. Dit is alleen mogelijk als u Viking ONE-klant bent. Uw individuele wensenlijst en de speciale prijzen kunnen alleen worden besproken en overeengekomen met het Viking ONE-team. U kunt het Viking ONE team bereiken op 077-3238444 of via team-one@vikingdirect.nl.
  • Hoe krijg ik korting?
    Voor een korting, speciale prijzen en aanbiedingen kunt u kijken: Ook kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief. U zult dan regelmatig de speciale aanbiedingen ontvangen via e-mail.
  • Wat betekent het Viking ONE-klantenprogramma?
    Viking ONE is ons exclusieve programma voor al onze topklanten met een jaarlijkse omzet van € 3.000 of meer. Als klant van Viking ONE profiteert u van de volgende voordelen:
    • een speciaal klantenservicenummer,
    • een geselecteerd team,
    • exclusieve promoties en gratis geschenken,
    • individuele prijzen voor geselecteerde producten,
    • speciale diensten,
    • een speciale online dienst.

Klantenservice & Feedback

Klantenservice

Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 077 323 80 00

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.